طی یک محفل به روز دوشنبه 18 سرطان 1403 که با حضور ریاست دانشگاه، رئیس هیأت مؤسسان، اعضای هیأت رهبری و اساتید اشراق برگزار شد، داکتر محمد آصف محسنی استاد کدر دانشکده حقوق و علوم سیاسی، به عنوان معاون علمی دانشگاه اشراق، فعالیت خود را آغاز نمود.

در ابتدا محفل با قرائت آیاتی از قرآن شریف آغاز شد و سپس محترم داکتر احمد رفیع عبداللهی رئیس دانشگاه اشراق ضمن اشاره به دانش، تجربه و توانمندی جناب داکتر محسنی، حضور ایشان را در جایگاه معاونت علمی غنیمت شمرده و نسبت به درخشش بیش از پیش اشراق با حضور ایشان ابراز امیدواری نمودند.

در ادامه محترم داکتر محمد آصف محسنی معاون علمی دانشگاه اشراق، ضمن تشکر از حسن اعتماد ریاست و هیأت رهبری اشراق، نسبت به طرح و برنامه های آینده معاونت علمی اشراق روشنی داده و بیان داشت که امیدوار است با همکاری و همراهی سایر بخش ها ، شاهد رشد بیش از پیش اشراق باشیم. ایشان افزود؛ برای رسیدن به وضعیت مطلوب و چشم انداز تعریف شده، طرح ها و برنامه هایی را با همراهی سایر بخش ها روی دست خواهیم گرفت.

در اخیر حاضرین داکتر محمد آصف محسنی را به عنوان معاون علمی جدید دانشگاه اشراق تا محل دفتر کارشان همراهی نموده و ایشان با دعای خیر حاضرین کار خود را بصورت رسمی آغاز نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *