مراسم پر فیض و معنوی اعتکاف در روز های 23-24 و 25 ماه در دو بخش خواهران و براداران مسجد جامع بزرگ صادقیه برگزار گردید.

گفتنی است در این مراسم معنوی  روحانیون حوزه علمیه صادقیه، ریاست، اساتید، کارمندان، دانشجویان موسسه تحصیلات عالی خصوصی اشراق و اقشار مختلف جامعه حضور داشتند.

در این مراسم که استقبال دانشجویان دختر و پسر بیش از هر چیز چشمگیر بود.

جوانانی که علی رغم تمام جاذبه‎های ظاهری جامعه ای که در آن زندگی می کنند، سه شبانه روز در خانه خدا سکنی گزیدند تا با شرکت در مراسم روحانی اعتکاف، نغمهء سکوت، موسیقی مناجات، زمزمه‎ی اشک و لذت نجوای عاشقانه با معبود را تجربه کنند و در یک سفر معنوی سه روزه با کوچی عاشقانه از سرزمین گرمسیر گناه تا دیار آشنا و دل انگیز پارسایی، دل و جان را سیراب از لذایذ معنوی نمایند.etekaf-26

etekaf-5

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مراسم پرفیض و معنوی حجج اسلام جبرئلی، حسنیان، رجب‎زاده، موسوی و انجنیر عبدالله کاظمی رئیس موسسه تحصیلات عالی خصوصی اشراق نیز ضمن حضور در حلقه های معرفت و پاسخ به سؤالات، به ایراد سخنرانی نیز پرداختند.

etekaf-20

SAMSUNG DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

 

 

در این مراسم با شکوه جناب استاد مهدی حیدرپور و استاد علی‎رضا نظری به تلاوت قرآن كريم، مداحي و برگزاری اعمال مخصوص ایام اعتکاف(ام داود) پرداختند. شایان ذکر است که این مراسم با شکوه برای اولین بار به همت بخش فرهنگی مدرسه علمیه صادقیه و همکاری معاونت فرهنگی پژوهشی موسسه تحصیلات عالی خصوصی اشراق برگزار شد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *