برگزاری محفل معارفه و خوش آمدگویی جدیدالشمولان بهار 1400 اشراق:

محفل معارفه و خوش آمدگویی به روز یکشنبه 2 جوزا در تالار اجتماعات مؤسسه تحصیلات عالی اشراق، برای محصلین جدیدالشمول برگزار گردید. در ابتدای محفل با تلاوت آیاتی از قرآن شریف توسط قاری ممتاز کشوری جناب آقای اسماعیل زاده ، فضای محفل منور و معطر به نور قرآن کریم شد. سپس با نشر سرود ملی جمهوری اسلامی افغانستان، شور و احساس ملی در میان محصلان و حاضران بوجود آمده و بر شادی و نشاط محفل افزون گردید.

در ادامه ، امیریان به عنوان گرداننده محفل از جناب داکتر احمد سعید عبداللهی ریاست محترم مؤسسه تحصیلات عالی اشراق، برای ایراد سخن به جایگاه دعوت نمود. جناب داکتر عبداللهی ضمن خوش آمدگویی به محصلان جدیدالشمول پیرامون اهداف تشکیل اشراق و ظرفیت های علمی آن برای محصلان توضیحاتی بیان نمودند و از حضور محصلان جدید در مؤسسه تحصیلات عالی اشراق ابراز خوشحالی کرده، و بر فراهم سازی بسترهای رشد و موفقیت برای محصلان تأکید داشتند.

در قسمت دیگری از محفل جناب استاد رحمانی مدیریت تضمین کیفیت اشراق، در خصوص قوانین و ضوابط آموزشی و مباحث مرتبط با تضمین کیفیت برای حاضرین روشنی داده و برای محصلان نسبت به قوانین و ضوابط مختلف آموزشی و مراحل تضمین کیفیت و اعتباردهی علمی، آگاهی های لازم را ارائه دادند.

در ادامه محفل استاد سلطانی هروی به عنوان مدیریت فرهنگی مؤسسه تحصیلات عالی اشراق، در خصوص امور فرهنگی دانشگاه مطالبی بیان نمود. تأکید بر استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های دانشجویان در برنامه های فرهنگی دانشگاه و همچنین استقبال از طرح ها و پیشنهادات فرهنگی محصلان، از مهم ترین بخش های سخنان مدیریت فرهنگی اشراق بود.

در بخشی از محفل ضمن پذیرایی از حاضران، دو تن از دانشجویان جدید الشمول اشراق در خصوص اهداف، احساسات و دیدگاه خود نسبت به حضور در مؤسسه تحصیلات عالی اشراق سخنانی با شور و احساس بیان داشتند.

در اخیر محفل به عنوان یادبود با حضوری هیات رهبری، کارمندان، استادان و محصلان اشراق عکسی بصورت جمعی انداخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *