📣 اخبار دانشگاه اشراق
🎬 برگزاری سیر علمی دانشجویی اشراق
🔹 طی یک برنامه علمی، فرهنگی و تفریحی، تعدادی از دانشجویان جدیدالشمول سمستر بهاری 1403 به همراه دانشجویان برتر سمستر خزانی 1402 از ارگ تاریخی و موزیم ملی ولایت هرات بازدید نموده، با تاریخچه و داشته های فرهنگی تاریخی این مجموعه آشنایی پیدا نمودند.
🔸 در این سیر علمی که با همراهی تعدادی از اساتید و کدر علمی دانشگاه اشراق برگزار شد، دانشجویان ضمن آشنایی با آثار و آبدات تاریخی قلعه اختیارالدین و موزیم ملی هرات، برای ساعاتی به گشت و گذار و تفریح در فضای تاریخی و زیبای ارگ هرات پرداختند.

🔹در ابتدای این سیر علمی، استاد ماستر علی سلطانی هروی آمریت تحقیقات و ارتباطات دانشگاه اشراق، توضیحاتی پیرامون پیشینه تاریخی و فرهنگی قلعه اختیارالدین و موزیم ملی ولایت هرات ارائه کرده و دانشجویان را به تحقیق و پژوهش بیشتر در این زمینه تشویق نمود. دانشجویان ضمن بازدید از بخش های مختلف مجموعه بزرگ و تاریخی قعله اختیارالدین ، به همراه اساتید خود پیرامون ظرفیت های فرهنگی تاریخی هرات گفتگو و تبادل نظر نمودند.
🔸 این برنامه علمی فرهنگی با هدف ارتقاء داشته های علمی پژوهشی دانشجویان و آشنایی با ظرفیت های گردشگری و آبدات تاریخی ولایت هرات و همچنین ایجاد فضای نشاط و همدلی بین اساتید و دانشجویان برگزار شد.
🔹این برنامه به همت آمریت تحقیقات و ارتباطات دانشگاه اشراق و با همکاری آمریت گردشگری ولایت هرات برگزار گردید.

https://eshraq.edu.af
http://www.t.me/eshraqaf_info
https://t.me/eshraqfarhangaf
https://facebook.com/eshraq.edu.afghanistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *