طی یک برنامه علمی به روز سه شنبه مورخ 12 میزان 1401 ، دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی از نمایندگی وزارت خارجه در هرات بازدید نموده، از نزدیک با فعالیت های این مجموعه آشنایی حاصل نمودند.

در این سیر علمی که با همراهی جناب داکتر محمد آصف محسنی از اساتید کدر علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و با حضور استاد ماستر علی سلطانی هروی آمر تحقیقات علمی و استاد ماستر جواد حیدری آمر تضمین کیفیت برگزار شد، دانشجویان از بخش مختلف ریاست ارتباطات خارجه هرات دیدار کردند.

در این برنامه اساتید و دانشجویان با جناب مولوی عمار مهاجر رئیس ارتباطات خارجه هرات و جناب رحمت الله فیضان معاون ارتباطات خارجه ملاقات نمودند. ایشان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، بر آمادگی این ریاست برای تعامل و همکاری های دوسویه تأکید کردند. محترم مولوی عمار مهاجر در بخشی از سخنان خود به اهمیت و جایگاه رشته حقوق و علوم سیاسی اشاره نموده، دانشجویان را برای ارتقاء ظرفیت های علمی در این رشته تشویق نمود و محترم رحمت الله فیضان نیز به لزوم توجه به افزایش تجربه در کنار دانش تأکید کرد. همچنین مسئولین این ریاست آمادگی خویش را در جهت فراهم ساختن تسهیلات لازم برای دانشجویان رشته حقوق و علوم سیاسی اعلان داشتند.

در اخیر دانشجویان از بخش های مختلف دیدن نموده، و مسئولین هر بخش توضیحات لازم را برای دانشجویان ارائه نموده و به سئوالات شان پاسخ دادند.

با اشراق در ارتباط باشید:

📲 0799204620

📲 0787209020

https://eshraq.edu.af

https://t.me/eshraqfarhangaf

https://www.facebook.com/eshraq.edu.afghanistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *