بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

ملتي که براي اقامه عدل اسلامي و اجراي احکام قرآن مجيد و کوتاه کردن دست جنايتکاران ابرقدرت و زيستن با استقلال و آزادي قيام نموده است، خود را براي شهادت و شهيد دادن آماده نموده است و به خود باکي راه نمي‌دهد که دست جنايت دشمنان دین، از آستين مشتي جنايتکار حرفه‌اي بيرون آيد و بهترين فرزندان راستين او را به شهادت رساند .
مگر شهادت ارثي نيست که از مواليان ما که حيات را عقيده و جهاد مي‌دانستند و در راه مکتب پر افتخار اسلام با خون خود و جوانان عزيز خود از آن پاسداري مي‌کردند به ملت شهيد پرور ما رسيده است ؟
مگر عزت و شرف و ارزشهاي انساني گوهرهاي گرانبهائي نيستند که اولیاء صالح اين مکتب عمر خود و ياران خود را در راه حراست و نگهباني از آن وقف نمودند ؟
مگر ما پيروان پاکان سرباخته در راه هدف نيستيم که از شهادت عزيزان خود به دل ترديدي راه دهيم؟
مگر دشمن قدرت آن را دارد که با خيانت خود، مکارم و ارزشهاي انساني شهيدان عزيز ما را از آنان سلب کند ؟
مگر دشمنان فضيلت مي‌توانند جز اين خرقه خاکي را از دوستان خدا و عاشقان حقيقت بگيرند ؟
بگذار اين ددمنشان که جز به من و ماهاي خود نمي‌انديشند، عاشقان راه حق را از بند طبيعت رهانده و به فضاي آزاد جوار معشوق برسانند .
ننگتان باد اي تفاله‌هاي شيطان و عارتان باد ای خود فروختگان که در مقابل مردانی که در جهاد اصغر و اکبر حماسه آفریدند به خرابکاريهاي جاهلانه پرداخته‌ايد. جامعه هرات سرفراز است که مرداني را به جامعه تقديم مي‌کند که خود را وقف خدمت به اسلام و مسلمين کرده است.
ما گرچه مردی را از دست داده‌ایم که براي اصلاح امور مردم و جامعه دغدغه داشته و خون دل می‌خورد.
ما گرچه دوست و عزيز وفاداري را از دست داديم که براي ملت ستمديده ما استوانه بسيار قوي و پشتوانه‌ای ارزشمند بود.
ماگرچه برادر بسيار متعهدي را از دست داده‌ايم که براي ملت مظلوم و نهادهاي مردمی سدي استوار و شجره‌اي ثمر بخش بشمار مي‌رفت ، ليکن با اعتماد به قدرت لايزال قادر متعال از محضرش می‌خواهیم که عاملان این حادثه دردناک را به سزای اعمال پست شان برساند.
ضمن محکوم کردن عاملان جنایت پیشه، ترور روحانی مبارز، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ عزیز‌الله نجفی (ره) همه مردم را دعوت به صبر و پايداري مي‌نمايیم. آری شهادت او در ماه شهادت و ماه خون و قیام، تداعی کننده ارادت او به سید و سالار شهیدان و پیوستن او به شهدای کربلا است که بی تابی او بر منبر عشق و در رثای مولای شهیدان، دلیل و گواه این واقعیت است.
اين ضايعه عظيم را به حضور بقيه‌الله ارواحنا له الفدا و خانواده های شهداء و تمام مظلومان و ظالم ستیزان کشور تسليت عرض مي‌کنیم و با بازماندگان شريف و عزيز اين شهداء در غم و سوگ شريک و رحمت واسعه خداوند رحمان را براي اين مظلوم و صبر و شکيبائي را براي بازماندگان محترم، از درگاه خداوند متعال خواستاریم .

زندگینامه شهید نجفی به روایت تصویر

شب عاشورا 1393

 

تصاویری از دوران جهاد شهید حجه‎الاسلام و المسلمین حاج شیخ عزیزالله نجفی


 

فیلم سخنرانی سیدفضل‎الله وحیدی در روز تشییع جنازه شهید نجفی(رح)

 

روحش شاد و یادش گرامی باد.

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *