معاونت علمی موسسه تحصیلات عالی اشراق

[av_textblock size=” font_color=” color=”]

تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با دفتر اندیشه وران

انديشه وران هاي (Afghans for Progressive Thinking) به عنوان يك نهاد فعال در امور جوانان با برنامه آموزشي و فرهنگي در سال ٢٠١٠ تأسيس گرديده است. از زمان تاسيس تا كنون انديشه وران با ده ها هزار دانشجو در كابل و ولايات كار كرده است. در حال حاضر اين موسسه با پوهنتون هاي متعدد دولتي و خصوصي در داخل و خارج از كشور همكاري نزديك در بخش هاي مناظره، برنامه هاي بين المللي، تدريس دوره هاي رهبري خدمتگزار، برنامه هاي رسانه اي و برنامه هاي ويژه داشته است.
با توجه به اينكه دانشگاه اشراق از جمله اندک نهاد هایی است که همیشه در جهت پويايي و بالندگي دانشجویانی انديشه ور، مومن، فهيم، كاردان و كارآمد نهایت تلاش را نموده است. این بار نیز دانشگاه اشراق در كنار سایر فعالیت های علمی و اکادمیک خویش به تاریخ 3/12/95 با حضور ریاست محترم و معاونت محترم علمی این دانشگاه و نماینده دفتر اندیشه وران در هرات تفاهم نامه همکاری های دو جانبه را با دفتر اندیشه وران امضاء نموده که این تفاهم نامه با رویکردی مشترک در “راستاي ارتقاي ظرفيت فكري و آموزشي دانشجويان، زمينه ي اشتراك در برنامه هاي كارآموزي، فرصت هاي تحصيلي و آموزشي را در داخل و خارج از افغانستان به دانشجويان دانشگاه اشراق فراهم می نماید” امضاء گردید.
[/av_textblock]

[av_masonry_gallery ids=’1210,1209,1208,1207′ items=’24’ columns=’4′ paginate=’pagination’ size=’flex’ gap=’large’ overlay_fx=’active’ container_links=’active’ id=” caption_elements=’title excerpt’ caption_styling=” caption_display=’always’ color=” custom_bg=”]

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *