🔹 دیدار ریاست و هیأت رهبری دانشگاه اشراق با ریاست پوهنتون هرات و نماینده فوق العاده وزارت تحصیلات عالی:

روز شنبه مؤرخ 1400/12/28 رئیس و هیأت رهبری دانشگاه اشراق با محترم پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات در حالی‌ که مولوی منت‌الله آخندزاده نمایندۀ فوق‌العادۀ مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون هرات حضور داشتند در مقر ریاست پوهنتون دیدار و گفتگو نمودند. در این دیدار که با حضور داکتر مهدی حیدرپور ریاست و هیأت رهبری دانشگاه اشراق برگزار شد، ضمن بیان کارکردها و دست‌آوردهای چندین ساله اشراق در مسیر تربیت نسل متعهد و متخصص، برخی از فعالیت های اشراق را در ابعاد مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی برشمردند.

در بخش دیگری از این دیدار ضمن بیان ظرفیت های مختلف اشراق، پیشنهاداتی در خصوص چگونگی همکاری های دوجانبه و سازکار لازم آن بیان نموده، آمادگی خود را برای همکاری های دوجانبه اعلان داشت.

پوهندوی عبدالعزیز نعمانی رئیس پوهنتون هرات ضمن خوش آمدگویی به هیأت رهبری اشراق، دستاوردهای دانشگاه اشراق را بسیار ارزشمند و تأثیرگذار دانسته، فعالیت‌های‌شان را به دیدۀ قدر نگریسته وعدۀ همکاری در ابعاد مختلف را داد.
متعاقباً مولوی منت الله آخندزاده نمایندۀ فوق العادۀ مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون هرات به ایراد سخن پرداخته و زحمات‌ و تلاش های هیات رهبری اشراق را در مسیر رشد توسعه ی علمی جامعه را قابل ستایش دانست.

در اخیر ، یک دوره تفسیر قرآن شریف به رسم یادبود به پوهندوی عبدالعزیز نعمانی ریاست پوهنتون هرات و همچنین یک دوره دیگر به مولوی منت‌الله آخندزاده نمایندۀ فوق‌العادۀ مقام محترم وزارت تحصیلات عالی و معاون مالی و اداری پوهنتون هرات از طرف هیأت رهبری پوهنتون اشراق اهداء گردید.

با اشراق در ارتباط باشید :

📲 0799204620

📲 0787209020

https://eshraq.edu.af

https://t.me/eshraqfarhangaf

https://www.facebook.com/eshraq.edu.afghanistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *