‏دیدار از پوهنتون های خصوصی در مرکز کشور

به ادامه ملاقات با پوهنتون های خصوصی در مرکز کشور بعد از ظهر امروز سه شنبه مورخ ۹۷/۰۹/۲۰ داکتر احمد سعید عبداللهی رئیس پوهنتون اشراق و هیئت همراهشان از پوهنتون افغانستان بازدید نمودند، که مورد استقبال گرم جناب احمدشفیق بهروزیان معاون اداری مالی آن پوهنتون قرارگرفتند.

رئیس پوهنتون اشراق پیرامون موضوعات علمی واکادمیک و مسائل تحقیقاتی پژوهشی و تبادل استاد و محصل صحبت نموده و وعده هرگونه همکاری با پوهنتون افغانستان را دادند.

سپس جناب احمد شفیق بهروزیان معاون اداری مالی پوهنتون افغانستان فرمودند که داکتر صاحب فرامرز تمنا رئیس مطالعات استراتیژیک وزارت خارجه کشور و رئیس پوهنتون افغانستان تمایل زیاد داشتند تا دراین ملاقات حضور داشته باشند اما به دلیل مصروفیت های زیاد نتوانستند در خدمت ریاست محترم پوهنتون اشراق قرارگیرند ولی بازدید ریاست پوهنتون اشراق را از پوهنتون افغانستان به فال نیک گرفتند و بر ادامه همکاری ها تاکید نمودند.

در پایان جناب بهروزیان به نمایندگی از داکتر صاحب فرامرز تمنا وعده سپردند که در آینده نزدیک سیمینار بزرگ علمی را در مورد دیپلماسی و روابط بین الملل در پوهنتون اشراق برگزار نموده و جناب داکتر صاحب تمنا در این سیمینار حضور خواهند یافت.

 

By admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *