به تاریخ 22 سرطان 1400 هیأتی به نمایندگی از مؤسسه تحصیلات عالی اشراق برای عرض تبریک و معارفه، به دیدار آقای تواب مبارز رئیس جدید اطلاعات و فرهنگ هرات رفتند.
در ابتدای این دیدار جناب آقای تواب مبارز رئیس جدید اطلاعات و فرهنگ هرات ضمن خوش آمدگویی به هیأت دانشگاه اشراق، نهادهای آکادمیک و اساتید و نخبگان علمی را سرمایه ها و ظرفیت های خوبی برای ریاست اطلاعات و فرهنگ دانست.
ایشان در بخشی از صحبت های خود بر ضرورت ارتباط و تعامل با نخبگان و اساتید جامعه آکادمیک به عنوان سرمایه های ارزشمند ولایت هرات تأکید داشته و اضافه نمودند که بزودی برنامه هایی برای استفاده از ظرفیت های شخصیت های آکادمیک و دعوت آنها برای سهم گیری در پلان های فرهنگی به اجرا خواهیم گذاشت.
در ادامه آقای طارق مدیر روابط عامه دانشگاه اشراق به نمایندگی از هیأت همراه پیام تبریکی ریاست و هیأت رهبری اشراق را به رئیس جدید اطلاعات و فرهنگ ابلاغ نموده ، آمادگی دانشگاه اشراق را نسبت به تنظیم و تدویر برنامه های مشترک فرهنگی با ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات اعلان نمود.


در بخش دیگر این دیدار آقای ابراهیم زاده معاون امور محصلان مؤسسه تحصیلات عالی اشراق ، بر آمادگی این نهاد آکادمیک برای همکاری در راستای پیشبرد طرح های فرهنگی دو جانبه با استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی محصلان اشراق تأکید نمود.
در ادامه آقای سلطانی هروی مدیر فرهنگی پوهنتون اشراق بر ضرورت و اهمیت ارتباط و تعامل دو جانبه تأکید نموده، ظرفیت های دو جانبه را عامل مهمی در مسیر پیشرفت و توسعه فرهنگی ولایت هرات دانست. ایشان در بخشی از صحبت های خود به ظرفیت ها و توانمندی های دانشجویان اشاره نموده بر ضرورت سهم گیری و مشارکت محصلان و دانشجویان در امور فرهنگی جامعه و آثار و پیامدهای مثبت آن، نکاتی را مطرح ساخت. وی همچنین پیشنهاداتی را به ریاست اطلاعات و فرهنگ مطرح نمود که مورد استقبال قرار گرفت.


در ادامه دو طرف نسبت به پیگیری و عملیاتی شدن موضوعات مطرح شده و برنامه ریزی جلسات تکمیلی در آینده تأکید نمودند.
در اخیر تندیس هنری مزین به پیام تبریکی از طرف دانشگاه اشراق تقدیم آقای مبارز رئیس اطلاعات و فرهنگ هرات گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *