برگزاری سمینار علمی “فرهنگ سیاسی و حکمرانی خوب؛ گامی بسوی توسعه” ویژه دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اشراق

🎓 طی یک محفل علمی به روز چهارشنبه یازدهم عقرب، مولفه ها و گام های توسعه از دریچه فرهنگ سیاسی توسط داکتر محمد آصف محسنی از اساتید کدر علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اشراق، مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

🔹 برنامه با تلاوت کلام الهی و با گردانندگی آقای قلندری آغاز شد.

🔸 در ابتدای برنامه، استاد داکتر احمد رفیع عبداللهی؛ معاون علمی دانشگاه اشراق، ضمن خوشامدگویی به حاضرین، پیرامون فعالیت علمی و تحقیقاتی دانشگاه اشراق مطالبی ارائه کرده، بر اهمیت و ضرورت کارهای علمی تحقیقاتی از سوی اساتید و دانشجویان تاکید نمود. ایشان در بخشی از سخنان خود، آمادگی معاونت علمی اشراق را در حمایت از فعالیت های علمی اساتید و دانشجویان در قالب های مختلف اعلان داشت.

🔹 در ادامه داکتر محمد آصف محسنی به ارائه موضوع سمینار پرداخته، مطالب مبسوطی را در تشریح آن بیان کرد. ایشان حکمرانی خوب را به قطار تشبیه کرده و فرهنگ سیاسی را به عنوان سوخت آن توصیف نمود.
🔸 در ادامه مولفه های یک جامعه توسعه یافته و گام های رسیدن به آن با ذکر شاهد مثال توسط داکتر محسنی تبیین شد.
🔹 در اخیر محفل برنامه پرسش و پاسخ اجرا شد و دانشجویان سؤالات خود را پیرامون محتوا و موضوع سمینار مطرح نمودند که توسط داکتر محسنی به عنوان کارشناس سمینار پاسخ داده شد.

🔸 این برنامه علمی به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی و همکاری آمریت تحقیقات علمی و آمریت تضمین کیفیت دانشگاه اشراق برگزار شد.

با اشراق در ارتباط باشید:

📲 0799204620

📲 0787209020

https://eshraq.edu.af

https://t.me/eshraqfarhangaf

https://www.facebook.com/eshraq.edu.afghanistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *