طی یک سمینار علمی به تاریخ پنجم عقرب با عنوان ” بررسی اثر بخشی درمان های فراشناختی گروهی بر روی شاخص های بهبودی معتادان”با ارائه استاد ماستر ناصر کریمی، دانشجویان با فرایند این نوع درمان ها آشنایی یافتند.
🔹 برنامه با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم توسط قاری بین المللی علی احمد سروری و با گردانندگی محمد رستگار دو تن از دانشجویان فعال اشراق، آغاز شد.

🔸 در اولین قسمت از این سمینار علمی، استاد ماستر علی سلطانی هروی؛ آمر تحقیقات علمی دانشگاه اشراق، پیرامون ضرورت و اهمیت تحقیق و مطالعات علمی در نهادهای آکادمیک سخنانی ارائه نمود. ایشان رشد و شکوفایی علمی دانشجویان را حاصل توجه و تمرکز بر تحصیل‌ تحقیق محور همراه با تهذیب دانسته، این سه مورد را عناصر بسیار مهم در موفقیت یک محصل عنوان کرد.

🔹 در ادامه برنامه، ماستر ناصر کریمی به تشریح محتوای مقاله علمی خود پرداخت و به نتایج درمان های فراشناختی گروهی بر روی معتادان اشاره نمود. ایشان از تجربیات چند ساله خود در کار با معتادین و چگونگی استفاده از این روش درمانی و نتایج آن صحبت نموده، فرایند کار درمانی خود را تشریح کرد. و در اخیر ایشان در قالب پرسش و پاسخ، به سؤالات دانشجویان پاسخ های لازم را بیان نمود.
🔸 در قسمت پایانی برنامه، چند جلد کتاب تخصصی در رشته روانشناسی بالینی برای استفاده دانشجویان، توسط ماستر ناصر کریمی به کتابخانه دانشگاه اشراق اهدا گردید.

🔹 یادآور می شود که این سمینار علمی بر اساس مقاله پذیرفته شده ماستر ناصر کریمی در یکی از ژورنال های علمی دانشگاه میشگان آمریکا برگزار گردید.
🔸 این برنامه علمی به همت دانشکده روانشناسی و همکاری آمریت تحقیقات علمی و آمریت تضمین کیفیت دانشگاه اشراق برگزار شد.

با اشراق در ارتباط باشید:

📲 0799204620

📲 0787209020

https://eshraq.edu.af

https://t.me/eshraqfarhangaf

https://www.facebook.com/eshraq.edu.afghanistan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *